Saliha03 Arkadaşlar selam aşırı geçmeyen meme ucu yaralarım var ne yapsam fayda etmedi silikon meme ucu kullansam bebeğime haksızlık mı etmiş olurum. Emzirirken canımdan can gidiyor resmen ne yapmalıyım 😭.
nihal-oguz1 Saliha03 beni gümüş kapak kurtardı içinde sütüm de birikiyordu o da nemli kalmasını iyileşmesini sağlıyor. Bir de kantaron yağı çok iyi gelir
Ares01 Saliha03 3 ay 21 gündür kullanıyorum. Çünkü ucum küçük alamıyor ama bence önemli olan koynunda olması sütünü içebilmesi
Saliha03 nihal-oguz1 Bi kaç yerde nemli kalmaması gerektiğini okudum ve kullanmaya cesaret edemedim aldım elimde var gümüş kapak kaç günde iyileşti acaba kremlerin hiç biri fayda etmedi 2 saate bi emiyor hiç fırsat kalmıyor zaten iyileşmesine
Saliha03 Saliha03 Kantaron yağı aynı sefa kremi zeytinyağı ayva çekirdeği suyu hiç birşey fayda etmedi 😭
Mmrryy Saliha03 kuru kalınca da yaralar iyileşmez. Benim de bir göğüs ucumdaki yara geçmek bilmemişti felaket acıyordu. Emzirmeden sonra gümüş kapak koyuyordum genelde. Bazen de krem sürüp açık tutuyordum. Kırkında falan geçmişti sanırım şimdi hatırlayamadım
nihal-oguz1 Saliha03 canım bende de sürekli emdği için iyileşmesine fırsat vermiyordu. Ben bir gün boyunca en kötü olan mememi kapakladım ve sabahtan akşama kadar vermedim öbürünü verdim hep. Sonra diğerini. Böyle 2 gün sonra tamamen geçti.
Saliha03 Ares01 Mastit oldun mu canım onda da göğüs ucunda ki gibi tam gelmediği için Mastit olanlar varmış da
Ares01 Saliha03 yok canım kullanmadığım 5 günde olmuştum kullandıktan sonra olmadım tabi bazen acısı yara oldu ama 40 gün sonra normal bi şekil aldı artık hiç acımıyor
Saliha03 Ares01 Hangi markayı aldın canım bide her emzirmeden sonra yıkadın mı ya daha 9 günlüğüz kıyamıyorum araştırmaktan ciğerim soldu valla