3 ay 11 günlük kızım var gündüz uykusu sıfır diyebilirim. Gecede toplasanız 2 saat uyuyor ve hep ayakta resmen. Deli gibi uykusu var uyutuyorum ama yatırınca 15 dk kalmaz uyanıyor. Gazlı bir bebek kendisi ama ilaç kullanıyoruz ve zamanla da azaldı diye gözlemliyorum. Aranızda yaşayanınız varmı böyle bir durumu. Güç kalmadı resmen