Kızım bu ara çok hırçın her şeye bağırıyor çığlıklar atarak ağlıyor. Uykudan uyanıp ağlıyor sakinleşmiyor. Uykusu çok azaldı. İki hafta önce kardeşi doğdu o yüzden mi yoksa sizin bebişler de böyle mi? Atak haftasında bide aynı zamanda. Şaştım kaldım 😭