Bebegimicin1 çatı katında oturuyorum kışın soğuk yazın çok sıcak oluyor
Doga0812 ara kat olasaydı öyle olmazdı ara kat alttan üstten ıaınıyo iyi oluyo
Bebegimicin1 evet eşime söylüyorum çıkalım diye yanaşmıyor
Doga0812 Uyku tulumu😁