Eylulhuma16 Neden yarım saatte bi uyanır ki neden 😥 10 gündür böyle 2 saat uyuyorum günde haliyle çok sinirleniyorum basım agriyo çocuğama bağırıyorum eşimde bakiyo ama uyumuyo cock ya nedn hersyni yapıyorm😢bu mu annelik perişan olmak mi (10 aylik)
Melisammmmmm Eylulhuma16 İnan hepimiz aynıyız ama yine de öyle söyleme annelik çok kutsal ve bitek biz anlıyoruz Onların dilinden biz sinirlenince hissedip daha huzursuz oluyorlar belki ağrısı vardır miniğin belki tek senin kucagında olmak kokunu almak istiyordur biraz daha sabır gerekirse eşinden destek iste sana biraz dinlenme zamanı versin en azından daha verimli olabilirsin🙏
Nurgrvn Eylulhuma16 ayy bizimde 10 aylık vallahi bende böyle bı post açacaktır 2 de bı uyandi hala sallıyorum yoruldum bittim yildim.
Beritan03 Eylulhuma16 Allah korusun canım ilerde bunu söylediğine pişman olursun biliyorum çok zor Bi durum ben daha kötüsünü yaşadım bebeğini huzursuz eden Bi durum var bunu gözlemlemen gerek birde diş dönemi olduğu için başlarda ağrıdan dolayı kalkar sonra ağrı olmasa da ilgi için alışkanlık yapabilir 10 gün diyorsun bu 10 günden önce halinden Bi farklılık var mı
Eylulhuma16 MinnakPanda 3 farklı diş ilacı kullanıyorum ağrı kesici de verdm hiç bana misn demiyo atak haftası bitmiş gözüküyo
Eylulhuma16 Beritan03 ya zaten 1den aşağı uyuyn cock degldi ama bu aralar hiç uyumuyo ki cok yoruldm nasl yapicm nasl cikicm işin içinden 😭 neresi ağırıyo olablr ki agri kesicde veriyorm gene aynı