Merhaba anneler
Elimde doğal ahşaptan üretilmiş bebbe marka beyaz sepet beşik bulunmakta. Doğumdan sonra bir hata yaparak oğlumuzu yatağımızda aramızda yatırdık ve şimdi beşikte yatmak istemiyor ve sürekli ağlıyor 😔 öyle çok heves ederek almıştım ki günlerce hayalini kurmuştum bunun içinde yatacak diye 😔 yatmıyor yatmıyor yatmıyor 😖
Satmaya karar verdim tertemiz duruyor.
1400₺ e-bebekten aldım 700 liraya satıyorum. Baya bildiğiniz sıfır ürün. Yanında 1 paket prima yenidoğan 1 no hediye 🥰
Görseller yorumda mevcut 🙏🏻 İlginize şimdiden teşekkür ederim 🧿