Bebeğim 1 yaş 1 aylık Kasım ayında pipide darlık ve böbrek genişlemesi sebebiyle sünnet oldu ve kontrol için idrar tahlili ve kültürü vermemiz gerekti bugün poşetle verdik kontaminasyon çıktı geçersiz denildi ve sonda ile alındi öğlen 4 gibi o zamandan beri bı bez degistiremedim isiyemiyor çok ağlıyor canı yanıyor kıvranıyor daha önce de bu sorunu sonda sonrası çok yaşadık ama kısa sürdü şimdi doktora git diyeniniz olabilir gidince sonda takılacak tekrardan ve bunu istemiyorum aranızda bunu yaşayan oldu mu hala düzelmedi acılar içinde kıvranıyor çocuğum