Oncelikli olarak kusan bebek annesi olarak 21 aya gelmis bulunmaktayim . Her bebek reflulu doğarmış kusmak mide kapakcigiyla alakalı bir durulmuş doktorumuzdan öğrendik gaviscon vs ilaçlar geçici bıraktığın an tekrar başlayacak durumlar ben kesinlikle kullanmadim.eger bebeğiniz her ay 500 gr ve üzeri kilo alıyorsa doktor mudahaleyid doğru bulmadı ve biz ilac kullanmadik. Ek gıdadan sonra katı gıda yavaş yavaş azalttı ve sonradan kayboldu.