CemileAbdullah 2 oğlum var ikisininde göbek bağı duruyor 6 yaşında büyük küçükte 1,5 yaşında siz nereye gomdunuz 😀🙄
tazeannee_ CemileAbdullah 3ay 10 günlük oğlumun ki duruyor 🤌🏻🥲hastane bilekliği ilk kıyafeti ( mis kokuyorrrr) ilk tırnakları ve göbek bağı hepsini sakladımmm🤭
birtutamsac CemileAbdullah şu an gömmedik bi yere ama umre hac Rabbim hangisini nasip ederse, oraya gidince gömmek istiyorum ☺️
gocebebirbayan CemileAbdullah annem benimkini gömmemiş 😃 eve aşırı bağlıydım hala da annemlerin evine aşırı bağlıyım
minikcivcivinannesi CemileAbdullah gömmedik annemin evinde rafta duruyor , annem benimkini kuran kesesinin içine koymuş bende öyle yapabilirim 😂
CemileAbdullah minikcivcivinannesi büyük oğlum un ultrason kağıtları doğum bilekliği bi arada cekmecede duruyor güzel bir kutu ya koydum öbürünü eşim koymuş ve hatırlamıyor şuan 🤦🤷
Bktece CemileAbdullah bizde 19 günlük olduk hastane bilekliği tirnaklari ve gobek bağı sakladim hep 😍
Balim61 CemileAbdullah Albümümde saklı biyere gömmedim evde dursn ynimdan biyere gitmesin diye kendime sakladim😂😂😂
Ozdesmom gocebebirbayan aynı ben ya 😅 bende öyleyim gidince gelesim gelmez kalırım eve gelince de geri gidesim gelir hemen 😂 benimki hangisi olduğunu bilsem ver diyecem de dört kardeşiz hepimizin ki karışmış aynı yerde 😂