Bebeğim iki aylık son bi haftadır çok tuhaf şeyler oluyor.Bi sorun bitti derken diğeri başlıyor.Uykudan çığlık çığlığa uyanıyor yanına zor yetişiyorum hemen kucağıma alıyorum.Resmen korkutluyor gibi hani bi insanı aşşırı korkutursunuz ve böyle çığlık çığlığa kalırya o şekilde.Gittikçe şiddeti artıyor bugün o kadar kötü çığlık attı ki çok ağladım.