birannebirogul21 Merhabalar aranızda kan uyuşmazlığı olup da bebeklerinde sıkıntı olan varmı doktor bana 3.cocukta sıkıntı olabilir demişti ? Çok çocuğa engelmi
Yigitkomuz_ birannebirogul21 test yaptilar iğne oldum oglumda smdi 2 bucuk yasinda hiç sıkıntısı olmadi 2.ye hamileyim 13 haftalık test yaptilar sıkıntı yok dedi doktorum 20.haftadan sonra bidaha test yapcz dedi ona göre iğne tekrar olcksn dedi hiç sıkıntı falan bsy demedi
Annesiballisiii birannebirogul21 Bizde de kan uyuşmazlığı var. İlk gebeliğim de iğne yapıldı. Şuan da 15 haftalıkta gebeyim doktor sıkıntı olacağını sanmıyorum ilk gebelikte iğne olduğun için. Ama 20′inci hafta civarında ikinci iğneyi yapacağını söyledi. İlk gebelikte kan uyuşmazlığı sorun teşkil etmiyor. Ama 2-3 ve sonra ki gebelikler de risk daha fazla artıyor
Toprakbey birannebirogul21 ilk gebeligimde iğne oldum. Ikinci de olmasaydin da olurmuş dedi doktorum. Ikisi de benim kanımı taşıyor. Uyuşmazlık olmadı. Olsa bile doğumdan sonra 72 saat içinde igne yapılıyor. Tedirgin olma.