Anneler kızım dün geceden beri huzursuz. 1 ay 18 günlük. Uykuları parça parça. 10 dk uyanıp uyanıyor. Sabah 10’da kalktı bu saat oldu ayaktayız doktora gittik. O zaman sakindi doktor gazı var dedi. Masaj filan ne yaptıysak geçmedi. Böyle gaz sancısı mı olur anlamadım çığlık çığlığa ağlıyor geçmiyor…. Ne yapayım ya artık dayanamıyorum