Merhaba herkese, kızım 21 aylık ve gerçekten ciddi bir uyku sorunu var, yani bebektir çocuktur bu uyumaz’ın ötesinde artık doktorların artık isterseniz bir surup deneyin dediği bir sorun. Her gece 00:30 - 4:30 arası uyanık ve 4:30 dan 7 ye kadar da saat başı uyanacak şekilde uyuyor bu da onun yaşı için çok az bir uyku, her gece nöbetleşe uyanık kalıyoruz eşimle ve uzun süredir böyle çok yıprandık. Bay bay, zyrtec damla reçete edildi 2-3 ayrı doktor tarafından prof da dahil olmak üzere, çekinerek kullandık ve sıfır etki. Kızıma detaylı bir kan testi yapıldı ve bir şey çıkmadı. Yine 2 ayrı doktor atarax şurup önerdi ama ben ağır olacağını düşündüğüm bu şurubu kullanmaktan çekiniyorum. Bir yandan da bizim yorgunluğumuzu geçtim kızımın uykuları çok eksik kalıyor ve devamlı huzursuz bir ruh halinde oluyor bunun artık tedavi edilmesi gerektiğini düşünüyorum iyiliği için. Doktoru ayrıca melatonin takviyesi de önerdi ancak ben onu da çekindiğim için kullanmadım. Ama dediğim gibi bu artık her gün her gece yaşanan ciddi bir uyku problemi… (uyku eğitimi vs önermeyin lütfen çünkü 2 kez denedik başarısız olduk) duyu bütünleme uzmanı gördü bir sorun bulamadı… çaremiz kalmadı artık. Böyle ciddi bir uyku problemi yaşamış ve takviye kullanmış deneyimli anneler var mı aranızda varsa yazabilir mi bu takviyeleri kullanmış olan zararını görmeyen faydasını gören… uyku eğitimi baybay dışında diğer önerilerinizi de yazabilirseniz çok sevinirim.