Eceslh merhaba, ben de internetten almayı düşündüm ama sanırım deneterek almam gerekecek. İgor’larda kalıp biraz farklı galiba. Kızım 2,5 yaşında (32 aylık olmak üzere) 24 numara giyiyor. Arkadaşımın kızı 28 aylık, igor’da 25 numara giyiyormuş. Kafam biraz karıştı açıkçası, o yüzden deneterek alacağım.🙈