2prematureannesi aslında doktorumuz da mecbur kaldı mamaya çnkü doğum sonrası bebeğin 500-600 gr geri alması gerekirken,bebeğim 150 gr aldı,doktor da sütün yetmiyor mama vermemiz lazım dedi,çok şükür 20 gün sonraki kontrolümüzde bebeğim kilosunu aldı doktor çok beğendi ve bu şekilde devam edeliö dedi,sütün az doymuyor dedi,önce emzir sonra mama ver dedi,Allahtan sürekli emmeyi seviyor,ama mama da veriyorum doysun diye