Zeyzey72 ben taşımacılara toplatım her şeyi, anlaşmamız öyleydi. Sadece kişisel esyalarımızı topladım iç çamasırı takı gibi.
Kıyafetleri askılı alıp, bez dolapta taşıdılar. Çekmeceleri içini boşaltmadan strechlediler, yeni evde olduğu gibi yerleştirdiler çok kolay oldu.