Bir ayı geçti bakır spiral taktırdım. Bir aydır ilk 15 gün çok sonra leke şeklinde kanama geldi tam bitti derken kanama tekrar çoğaldı. Ortalama 40 gündür kanamam devam ediyor ara ara da nefes kesen bir kasık ağrısı oluyor. Dr kontrolüne gittim. Vücut kabul etmemiş olabilir bir ay daha dur devam ederse çıkaralım dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı sonradan alışır mı acaba bünyem