Burcu2398 Merhaba kızlar bebeğime 4 ay fotoğrafı çekicem evde tütü giydiricem pembe ama 4 sayısını ne ile yazsam bilemedim öneri alabilir miyim
lastrose86 Burcu2398 papatyalarla yazabilirsiniz( ben papatya resmi yapıp kesmiştim)!. Meyvelerle yazabilirsiniz ( mandalina- limon..) renkli şekerlerle yazabilirsiniz.kalplerle yazabilirsiniz ( kalp kalıbı kesip) kelebeklerle yazabilirsiniz☺️Benim aklıma bunlar geldi
mamanveutdormir Burcu2398 sırf şu düşünceye girmemek için halı aldım😂 her ay elbise alıyorum süslüyorum halısında çekiyorum 😂 renk konsepti yapabilirsiniz her ay bir renk kıyafeti dekorasyonu o renklerden uydurursunuz. https://imgyukle.com/i/ExZjuy https://imgyukle.com/i/ExZXBM
Burcu2398 birtutamsac gül yaprağı var sanırım? Gül yaprağı ile yaptım ama mor balon var balonu şişirmeden koyup gülle 4 yazabilirim galiba
birtutamsac Burcu2398 evet içindekiler kuru gül yaprakları, deneyebilirsiniz ☺️ Ben 4. ayını renkli taşlarla yapmıştım fanusa koyduğum bu da fikir olabilir size isterseniz :)
lastrose86 Burcu2398 o kadar öneri arasından meyveyi mi seçtiniz😂 kabuğuyla olduktan sonra yenir tekrar☺️ Siz bilirsiniz fikir benimki
babyandmom1 İlk ay bezden 1, 2.ayda banyo konsepti, 3.ayda spa, 4.ayda Ultrason kağıtlarını kullanarak 4, 5.ayda makyaj malzemeleri ile 5, 6.ayda ek gıda,7.ayda Noel bebek,8.ay cevizlerden 8 yapmıştım. 9 da sıkıldım giydirip çekip 9 yazdım üstüne 😂
birtutamsac lastrose86 bende 9. Ayını limonlu elbisesi vardı o yüzden limon dilimleyip yaptım yağlı kağıt üstüne serdim sonra buzluğa attım limonata yaparız diye 😂
Burcu2398 lastrose86 şaka bir yana onu 7 8 aylıkken düşünüyorum yaz olacak o zaman tulumlar elbiseler gördüm meyveli 😂 alıcam öyle
lastrose86 Burcu2398 güzel heyecanlar bunlar 🥰 sağlıcakla büyütün inşallah. Bende her aya bir konsept yapmıştım çok güzeldi hatıra kaldı. ☺️
a010101 mamanveutdormir 🤣fotoğraf çekerken hep bir huysuz kahkalar atan çoçuk o zaman atmıyor konsept filan kalmadı sadece gydrrym ne çıkarsa ortaya uygulamalarla ayarlym çokta hevesim vardı bizim kız işleri bozdu 🤣🤣🤣
mamanveutdormir Burcu2398 tembel işi 😂 çok üşeniyorum ama hatıra da kalsın isteyince böyle bi çözüm buldum😂
mamanveutdormir a010101 benim kızımda öyle her çekimde bi hareket bi aksiyon 5. ay çekiminde kedimize sardı 😂 doğru dürüst 2 resim zor çektim😂