Kubralskk Merhaba kızlar kızım 7 aylık odasını ayırmak istiyorum. Ama eşim biraz büyüsün diyor. Evim dubleks kızımın odasıyla benim odam yanyana. Ve benim odam çok dar. Kızımın beşiğinden dolayı asla dolabıma yaklaşamıyorum. Büyüyüp anlarsa hiç istemez diye düşünüyorum ayrıca odasına bir yatak var gidip yanında emzirebilmem için çok rahat.siz ne düşünüyorsunuz zaten telsizi falan var oda’da çok yakın. Bende biraz endişem var ama bilmiyorum odasını ayıran var mı
Saafie Kubralskk Bebeğim 8 aylık olacak bir kaç gün sonra ve ben 6 aylıkken ayırdm. Odalar yan yanada değil telsiz de yok iki odanın kapısıda açık hemen sesine uyanıyorum ☺️
Gul-42 Kubralskk yatak odasındakı dolabı cocuk odası musaıtse oraya koy vala bnm komedınlerden sıgmadı cıkardım besık koydum😀
asiltonunmommysi Kubralskk ilk 1 yıl aynı odada ayrı yataklarda öneriliyor. Bende 6 aylıkken ayırmak istiyordum 10 güne 6 aylık olacak duygusal olarak kendimi hiç hazır hissetmiyorum oyna benimde yanyana odalar gık dese duyarım eşimde erken diyor benimde ne gerek var dursun işte falan diyo. Bende acaba gece beslenmesi bittiği zaman mı ayırsam diyorum
a010101 Gul-42 aynen bende öyle yaptım 🤣 şuan bile zor emzirmeye kalkıyorum başka odaya gidemem yorgunluktan 🤣
Meraklimama Kubralskk 40 i çıkmadan odasını ayırdım bir süre odasınıdaki yatakta bende yattım ondan sonra kendi odama geçtim atak dönemlerinde ki sık sık olur yine odasına ben gidip yanında uyudum sonra yine odama geçtim ☺️
Deletedmom_36 Kubralskk 32 aylik hala kopamadik🥲 Ben kopamiyorum babasi bendan daha beter kopamiyor ilkokula kadar yaninizda sanirim.
Srht Kubralskk 3,5 aylıktı ayırdığımda kızım bu durumdan hiç etkilenmedi nefes sesini duyuyordum benim odamla brbeğimin odasının arasında oturma odası var birde.
mamanveutdormir Kubralskk ben hep 1 yaşına kadar bizmle aynı odada yatar diye düşünüyordum 5 aylık oldu kararım hala aynı. ama arkadaşım oğlunu doğdu doğalı odasında yatırıyor çocuk 7.5 aylık şu an ve odasını yatağını arıyor uyku için.. bazen hatamı yaptım desemde duygularım ağır basıyor 😂
Cansuk Çok erken bence 🥲 24 aylıkken taşındık kızımla hep aynı odada yatmıştık oysaki taşınınca ayırdım odaları alışma süreci 2 hafta sürdü arada bazen yine istiyor yanında beni yanına yatağına yatıyorum uyuyunca yatağıma geçtim 2 hafta çok şükür alıştı 26 aylık şuanda. Hem eve alışma hemde yatağa alışması çok uzun sürmedi
Yigitkomuz_ Kubralskk bence daha küçük cnm ben 2 yasinda oda yaptm hemde aynı anda memeden kestim hiçte zor olmadı çok kolay alıştı bebegim smdi 2 bucuk yaşını geciyo 2.ye hamileyim onu 1 yaşına yaklaştığında abisinin yanına park beşiğe koycm küçük ağlasa bile oglum haber verir duymazsam o yüzden biraz rahatım 2.de
Sarelinagis Kubralskk 10 aylıktı erken yürüdüğü için anne yani beşikte ayağa kalkıp atliyordu bizde odasındaki yatak büyük olduğu için oraya geçirdik öylelikle alıştı şuan 2.5 yaşında kendi odasında yatiyor yaş ilerledikçe ayrılmakta zorlaşır dediğiniz gibi ikimizin kapisida açık ağlasa veya seslense duyuyorum hemen gidiyorum yanina
okuyananne222 Kubralskk ayırdım elbette zor olur büyüdükçe. ya da beşiği odanızdan cıkarın yatagjnjzda güvenli olacağına emin iseniz
Deletedmom5284 Benimki babasıyla uyuduğu için zor, zaten 7 aylık ayıramazdım da, 19 aylık olacak henüz düşünmüyoruz halimizden memnunuz hepimiz
aslansmomm Kubralskk bir yazıda okumuştum maksimum 4. aydan sonra maksimum 8. aya göre ayrılması gerektiğini. Bence tam zamanı, sonra emin olun çok zor oluyor. Kimse duygusal açıdan ayırmak istemiyor ama ayıranlar çok mutlu hiç pişman olanı görmedim😂
Gul-42 aslansmomm uzmanlar bır bucuk ıkı yaş dıo oncesındede yanında yatıosa aynı odada yatagı ayırmak lazım