BEYZANUR53 benim kızımda 8 aylıkken kabız olmuştu ve bu böyle birkaç ay sürdü.
.Duphalac kullandık işe yaramadı dulcosoft iyi gelmişti.Ama bir şişe bitirdik ikinci siseninde yarısını bitirdik ondsn sonra düzelmişti kabızlığı.Cok şükür şimdi 2 yaşında,sıkıntı yok.
Bence sizde dulcosoft kullanmaya başlayın ve asla inatlasmayin.Ters teper çünkü.Ben ilk kızımda sorun yaşamadım tuvslet eğitiminde.Ama bir arkadaşımın oğlu da bu şekildeydi.Yapmiyordu kakasını.Zamanla geçer umarım.
Birde makat çatlağı olabilir kabizdan dolayı,benim küçük kızımda olmustu.