Merhaba, 7 ay önce doğum yaptim 1 haftadır spiral liyim. Bir kaç sene ikinci çocuğu düşünmediğim için en uygunu benim için buydu. Adetin 2. Günü taktırdım bakırlı olandan ama içimde hep bir kuşku acaba kaydı mi diye 🙈 rahim içi kontrol edin yazıyor nette am ben hiç ip felan anlayamadım. Adetin bittiği gundu galiba aritmadan 10 lt su doldurdum bu ağır kaldırmaya giriyor mu lütfen bilen biri yazsın