Altaycenk teflon mu granit mi derseniz tabiki granit. Ama bunları kullanırken dikkatli olmanız gerekiyor. Çizilmesin. Sağlık açısından. Ama granit mi çelik mi derseniz hem lezzet hem sağlık açısından en iyisi çelik. Kısık ateşte yaptığınız sürece en iyi verimi çelikte alırsınız. Ama pilav gibi şeyler de maalesef çelikte olmuyor. Ben her markayı kullandım. Çelikte en iyisi bence karaca ve jumbo. Granitte de Emsan çok iyi. Bence 1 takım granit 1 takım çelik alın.