Altaycenk Deletedmom5284 kofte dahil ? Çunku eşim kofte dışında birşey yemez , yapişirmi yoksa altı ?
Happydef Deletedmom5284 ay evet iğrenç bir şekilde koku çekiyorlar. Sadece finish quantum kokusuz ama yinede deterjan kalmış gibi hissediyorum artık🥴🥴
Deletedmom5284 Happydef bende granitimi atmıyorum artık 🤢 taş tabletler koku bırakmıyor, bazen iki kere durulama yaptırıyorum
Altaycenk DefneRana3881 sagol canım dikat ederim , gerçek granit agır oluyordur kaplamaysa hafif heralde
DefneRana3881 Altaycenk yok canm ağırlık açısından pek bi fark yok etiketlerinde veya altlarında yazıyor kaplama olup olmadıkları sadece demirler çok ağır oluyor ama onlarda çok lezzetli yapıyor özellikle etleri
Happydef Deletedmom5284 sadece pilavda kullanıyorum granit bende onuda elimde artık makineye tovbeliyim😅
Nurcan03 Altaycenk temel set olarak mutlaka çelik alın. Onun harici granit ya da teflon bir büyük bir küçük tava, pilav tenceresi ve karnıyarık tenceresi de mutlaka alın. Çorbayı, sulu yemekleri çelikte diğerlerini de kızartmaya pilava kullanırsınız.
MoRella Altaycenk Sağlık açısından kesinlikle çelik, kullanım kolaylığı açısından granit ya da teflon. Gerçek granitse o da sağlığa uygun ama genelde alüminyum malzemeye granit kaplama yapıyorlar. Hele malzemede alüminyum varsa koşarak uzaklaşmak lazım.
Ekvatoral Altaycenk silikon kullanın onlarda rahat oluyor. Bence en güzeli şöyle kallavi bir çelik tencere. Granit aldığımız yer makineye koymayın demişti. Ben koydum ama 😂 teflon da aslında çok sağlıklı değil. Döküm tencerelerinde bakımı zor oluyormuş.
Altaycenk Ekvatoral silikon kaşık almıştım 😂 unutuyorum kaşıkla karıştırıyorum arada unutuyorum dediginiz gibi çok nazık dikatlı kullanmak lazımmış granite
Altaycenk Ve hahgi marka daha iyidir ? Korkmazı ğek begenmim ( kazanı varda cabuk yandı eskirdi kalitesi hoşuma gitmedi
Alaranaz Altaycenk Bende bundan var Tefal çok memnunum iyi ki almışım , eğer durumunuz müsaitse bunu alın derim
Altaycenk Alaranaz kendime guvenemiyorum alırsam bundan gine çizermiyim 🤔 acaba diye . Unutuyorum kaşıkla çiziyorum 🤦