Ben kamuda personelim nisan 14 de iznim bitiyor süt izni nasıl oluyor çalışma saati. 8.30 5 30 izni istediğim saat kullanabiliyor muyum yani onu en bastan mi belirlemek gerekiyor şu saatte kullanacağım diye birde ilk 2 ay yarım gün okudum o doğru mu eğer doğruysa bi gün öğleden sonra bi gün öğleden önce gidebiliyor muyum