Merhaba arkadaşlar ben Ocak ayında hipofiz tümör ameliyatı oldum 2gundur basım sürekli ağrıyor arada hafifliyor sonra tekrar ağrıyor kafamın tamamı değil sağ arka taraf alt köşesi ağrıyor sadece ameliyat olalı 1 ayı geçti ama neden ağrıyor bilgisi olan lütfen baksın kayinvalidem çok korkuttu beni kafam hiç iyi değil yardımcı olun Allah rızası için 😭😭😭