MelinayAsel29 😔 korkularınızı o kadar iyi anlıyorum ki .. bizde çocukların yanında oyle ayıplı seyler konuşmazlardı televizyonda opusme sahnesi olacağını anlayıp hemen kanal değişirlerdi Allah razı olsun o konuda aileme minnettarim. Kucağa oturtma rahatsızlığı bende çok var henuz yeni evliyken esimin memleketine gitmiştik , orada bir aile kızları da 4-5 yaş civarıydı mecliste ne kadar adam varsa gitti kucağına oturdu sevdiler öptüler cocuk tabiki hepsi içten gönülden sevdi ama cok rahatsız olmustum fıtraten ruhen etkilenmiştim , o sebepten kızlarıma ilk tembihim bu oluyor genelde.
o park olaylarına ne yazikki bende bir kez şahit oldum annelerin çok umurunda olmuyor ne yazikki 😔 adam gözlerini dikmiş kaydiraktan kayan çocuklara bakıyor Allahim korkunc bir zamandayız . Ezan okunuyor şu ezan saati Allah korkularımızdan emin kılsın amin…