use_use iste bende o yüzden çok fazla dile getirmiyorum, mümkün mertebe rol model olmaya gayret ediyoruz banyoya tuvalete giderken üzerimizi değişirken kapilari kapatıyoruz , hic söylememe rağmen tuvaleti geldiğinde kapıyı kendisi kapatıyor , bazı zamanlar ciplakken kaçıyordu annecim çok ayıp bu şekilde evin içinde gezemeyiz dedim sonra kendini düzeltti. Ben çok ciddi bir tavırla ve ısrarla verilecek telkinlerin geri dönüşleri olumsuz olur diye düşünüyorum, sizde de muhtemelen dediğiniz gibi bir başkası altını açmak istedi utandı ok ama ne yapacaktı? Onu söylememişsiniz mesela , bağırması mi gerekir hayır mi demesi gerekir o kendi dünyasında soru işareti olarak kalacaktır. Onu düzeltmekte fayda olabilir ben kızıma annecim tuvalete anne baba anneanne götürebilir , ama altını anne yıkar diyorum babası tuvalete de götürse işi bitince bana sesleniyor anne gel beni temizle diye ☺️ Özel bölge anlatımını 1 kere yaptım onu da anne baba anneanne ve hasta olursak doktor görebilir/dokunabilir ama bir başkası dokunamaz göremez dokunmak isterse hemen ordan uzaklaş ya da kızdığını belli et dedim. Bir daha da söylemedim. Sürekli söylersem kendini kötü hissedebilir diye düşünüyorum. Belki de yanılıyorum bilmiyorum. 🤷♀️