Öncelikle pandemiden dolayi iki kişi kutlayacağız yine de kızıma konsept yapacağım fakat tüllü elbise çok pahalı bir de kalabalık olmayacağız diye tüllü elbise almasam mı diyorum normal güzel bir elbise mi olsa bir yanımda ilk doğum günü al diyor fikri olan var mı sizler nasıl elbise giydirmistiniz