Aybarss03 Kızlar yarın spiral taktırmaya gidicem. Ağrısı acısı oluyormu. Hissediyormusunuz nasi oluyo. Birde reglm bugün öğle saatlerinde başladı. Yarın ikinci günü spiral için uygun mu. Ve son olarak eşim korunmasa bile sadece bu spiral korurmu ?
caniminikizleri Aybarss03 tek başına spirale guvenmedigim için eşimde korunuyor ben taktırdım bir sene geçti taktirirken acı ağrı vs hic birşey yaşamadım sadece takıldıktan sonra mide bulantısı baş donmesi olmuştu bende doktorda normal dedi başkada bir sıkıntı yaşamadım
1erkek1kizannesi Aybarss03 korkulacak bi agrisi yok cok ufak bi islem cok kisa suruyor zaten taktiktan sonra bas donmem olmustu bel agrisi yapiyordu bende ozellikle adet olacagim zamanlarda birde spirali taktiktan 1 sene sonra hamile kalan biri olarak kesinlikle ikinci bi yolla daha korunmani tavsiye ederim
Medusafer Aybarss03 ben anestezili taktirdim o yüzden hiç acı hissetmedim şuan spiral+prezervatif+geri çekilmeye korunuyoruz sakin tek yönteme güvenmeyin
Elizaninannesii Aybarss03 takılırken biraz acıyor ama hemen geçiyor kısa sürüyor zaten hastayken ağır birşey kaldırma koltuk falan yitme çekme kaymasın başka birşey yapmana gerek yok %98 koruyormuş zaten bide taktırdıktan sonra kanama lekelenme ara kanama vs olabilir ben taktırdıktan sonra 10 gün daha kanamam oldu arada birde ufak bi sancı giriyor o kadar herkesde aynı değildir tabikide
Acl_16 Ben 3. Günü gittim abartıldığı gibi değil kesinlikle anlık sinek ısırığı hissi var İnan hiç kasmana gerek yok, spiral + prezervatif en iyi koruma yöntemi olduğunu söyledi doktorum
Aybarss03 Acl_16 eşim prezervatif kullanmayı sevmediği için zaten spiral taktırmaya karar verdik 😅🤷🏼♀️