a010101 Maral_sultan alerjimiz var pekk kullanmadım ben mama ek gıdaya az kaldı diyede alerjik mama da denemedim gaz yapıyor demişlerdi
Maral_sultan Rainnnn denicem canım beceremem ama anneme denettiricem inşallah geçer teşekkür ederim 🙏🏻🥰
05sema Kafayi yemek uzereyim 10.gun sonra 2 aylik olcak ve kolik ustune reflusu var vee 4 gundr kabiz tükendim resmen😪😪😪
05sema 05sema Vla hayret ediyorum 24 saatin icinde el kdr bebe 6 saatlik uykuyla nasil durur oglumda gordum ben bitek
Lalekalbur20 Maral_sultan eğer emziriyorsanın yedikleriniz de gaz yapar bebeğe. Her pişirdiğiniz yemeğinize kimyon katın farkı göreceksiniz. Gaz oluşmamasına yardımcı oluyor.
Minikmucizemiz1301 Maral_sultan ayni durumdayız ben cay kaşığıyla veriyorum direk bebeğe başka türlü çözüm bulamadım
1YamanAnne Maral_sultan Ben vermezsem eğer benimki hiç susmuyor ve hiç uyumuyor. Damla ile az da olsa rahatlıyor. Ben damlayı bırakınca farkettim o yüzden tekrar başladık.
Ogretmen_anneeee Maral_sultan bebeğim 2 ay 19 günlük . Gazı 5-6 gündür çoğaldı ıkınmaktan uyuyamıyor halbuki azalmıştı . 3 ay olunca biter dediler bize de 😔