Dilosssc benimde aynı durumda bnde 3 buçuk ay oldu doğum yapalı kabarık kırmızı bir de kaşıntım var çok fena doktora gittim doktorum normal olduğunu yaranın iyileşmeye başladığı için kaşıntı yanma olduğunu söyledi kaşıntı olunca da kaşımamam gerekiyormuş