Canım ben kendi kendine uyumayı öğretmiştim ama sonradan bozuldu🤦🏻♀️😂 4 aylıkken başlamıştım bizim yatağımıza alıyodum sağa sola dönebiliyodu sadece poposuna hafif vurarak pışpışlayarak direk uyuyordu 5 dk içinde hiç yorulmuyodum bile herşey süperdi taaakiiii 1 yasına gelene kadar😂 sonra cocuğa tövbe estağfurullah biseyler oldu😂 hareketlenmeye baslayıncw tabi sürekli dört dönüyodu yatakta ya iniyordu ya ayağa kalkıyodu oynamak istiyodu😂 cok direndim cok zorladım kendimi devam ettirmek için ama mümkün değildi yani sonra kuzenimin cocuğuyla yaşıt kızım onunla konusurken kanıma girdi ayağında salla diyeee şimdi 3 yaşındayız hala ayakta sallanıyoruz malesef🤦🏻♀️😂