Bizim ilk ameliyattan sonra çişi damlatıyordu alt taraftan.İkinci ameliyat ile düzelsin istedik bu kez de çişini yapamadı darlık oldu.Çişini az yapması normal değil yani.Tam olarak boşaltım yapamadığı için böbrekleri de sıkıntıya girmişti oğlumun.3 ve 4. ameliyatta düzeldi şükür.Ama güzel bir cerrahla ilerlemenizi tavsiye ederim.Erkek çocuğu için çok önemli ve travmatik bir durum olabiliyor.