Maviboncukkkm bir kac gun sonda tekrar yaptrin benim abim ve yengem cuma gunu test yaptirip negatif ciktilar ve bize geldiler cocugumu sevdiler pazar gunude abim kizimi optu falan sali gunu yengemin atesi basladi ve pozitif cikti carsamba gunu de kizim pozitif cikti 1 hafta sonrada cuma gunu abim pozitif cikti yani aslinda bize geldikleri gun testleri negatif olmasina ragmen aslinda pozitiflermis cunku biz onlardan baska kimseyle gorusmedik