sonsuz17 Kızlar sayfa önerisi istiyorum alan varsa benzeri de olur sezon sonu indirimi varken bakayım 6 aylık hamileyim 58 kilo 166 boyum tahmini kaç beden olur bana evde hardal sarısı rengi var 38 bedendi ama 40 alayım diyorum
eymenzeynep sonsuz17 kız sen ne çok alışveriş yapıyorsun😂😂 şaka bir yana 40 beden kilona çuval gibi olur. Hafif bol olsun dersen 38 iyi olur
Yusaydef sonsuz17 aynı tarz kaşe var biraz daha kısa ama her kıyafette olmuyor spor giyindiğim zaman hoş durmuyordu bende gittim şişme mont aldım kıyafete göre takılıyorum 😂😂 Kış bitti zaten 6 aylık hamileymişin Kendi ideal kilona göre al bence bol alma
Minikcivciv27 sonsuz17 canım bende senin gibi istiyorum bu monttan Sefa Merve’de çok güzel indirim var bide modanisada gördüm bu monttan bende bakıyorum trendyoldan bakabilirsin .Sefa merve çok güzel şeyler var ekstra bakmak istersen gayet kaliteli
Serpil51 sonsuz17 boyum 165 kilom 55 ben 42 giyiyom bol seviyorum 😵💫 bence sizde 40 alın doğumdan sonra hemen kilo veremeyebilirsiniz
sonsuz17 eymenzeynep kız valla bir şişme yelek aldım bide evde giymelik ler yoksa hep çocuğa 😁 sezon sonu diye bakıyorum yoksa almak imkansız oldu bu fiyatlarla
sonsuz17 Yusaydef ideal kilom için 40 alayım dedim 53 55 arssıyım bol mu durur salaş olsun az dedim ztn belden ipli valla her kıyafete giyiyorum hardal sarısı vardı 4 sene giydim kabanım da varda öyle duruyor dolapta sayfa önerin var mı
Sefeff sonsuz17 biraz iri yapılıusaniz güzel olur. Ama minyon tiplere yakışmıyor bence. Ablam benden uzun ve iri. O bunlardan almış çok güzel duruyor ben denedim çok komik oldu 😄
anataraf1leoparbenim Sefeff çok doğru 😂bende 36 bedenim ve 1 60 boyum pardesü gibi duruyor bende kestiricem dizimde
sonsuz17 Sefeff fiziğim manken deki gibi bilmiyorum da 1 cm uzun benden 🥰 hardal sarısı 4 sene giydim güzel duruyordu o yüzden almak istiyorum
anataraf1leoparbenim sonsuz17 bunun bi değişiği ama parka diye geçiyor hardal sarısını almıştım benim boyum 1 60 birde 36 bedenim biraz uzun kaldı kaç yıl oldu ama alalı kestiricem ilk zamanlar çok giyiyordum şimdi iki çocukla otur kalk zor oluyor diyecek kestirmek istiyorum 😇
sonsuz17 anataraf1leoparbenim aynı tarif ettiğin gibi var bende 4.kış giyiyorum artık siyaha geçeyim dedim ben seviyorum bu modeli