Öncelikle sağlıklı birşey mi bazı arkadaşlarım kullaniyo bazıları hiç denememis… Oğlum bir buçuk yaşında üç gündür geçmeyen ishali var doktora da götürdük halen devam ediyo ve bir haftadr hicbirsey yemiyo yemediği için midesi hava ve gazla doluyo sancıları da bitmiyo herşeyi denedim…aklıma devam sütü geldi çünkü ayran ve su dışında asla birşey kabul etmiyo acaba sıvı die dev sütünü ALSam mantıklı olur mu