Acemiannee25 ben yaşadım iki kere bı iğne War onu yaptirdim yani o genelde dogumlardan sonra bebeklere wuruluyormus ama yinede böyle şeyler olabilir demişti doktor sen götür ya rabbim korusun bekleme şansa birakma ben gece aldım gittim bide wallla acile doktora kalsa oluk oluk kanamazsa sorun yok diyorlar ama niye kanasın ki canım iğneden sonra zaten kanama kesiliyor sen al git acile bekleme küçük daha ihmale gelmez bu tür şeyler