Bebeğim 3 ay 7 günlük gazlı bir bebekti zaten ama son 4-5 gündür aşırı sıkıyor kendini sanki gazını içeri çekiyor memede zaten çok huzursuz ve her bağırsaklarından ses duyduğumda daha da huzursuz olduğunu farkettim titriyor gibi oluyor ellerini ağzına sokuyor napacağını bilmiyor. Çok üzülüyorum öyle görünce. Mesela oturur pozisyona getirmeye çalışıyorum dizlerini kırmak istemiyor dimdik durmak istiyor oturur pozisyona getirdiğimde ağlıyor. Memede de aynı şekilde emerken bacaklarını dimdik yapıyor gazını çıkarmak istemiyor gibi. Yapsa da rahatlamıyor.