Oğlum 18 aylık olmak üzere ama bu zamana kadar pek ihtiyaç duymadık telsize o yüzden almadık. Ama açıkçası şu an almak istememizin en büyük hatta tek sebebi akşam balkonda rahatça oturup kafa dinlemek 🤦♀️ oğlumun yattığı oda ile balkon uzak. Aklımız ve kulağımız hep onda kalacağı için hiç oturmadık. Ucuz yollu bir telsiz önerisi istiyorum sizden ya da ikinci el uyguna satan annelerden 🌺