Sumeyye1996 benim 17 aylık oğlum ve 9yasindaki kızıma bazen tereyağ pekmez yapıyordum iyi geliyor ama bu sefer yeni öğrendiğim biseyi denedim çok şükür iyi geldi sizde deneyin isterseniz bır küçük soğanı rendeleyin içine 3 yemek kaşığı bal karıştırın ve bir gece ağzı kapalı kapta dolapta dinlensin sonra süzün ve çocuklarınıza sabah öğle akşam birer tatlı kaşığı verin artı ben oğlumun sirtine yıkanmamış yünden yastığa günlük sakızı turşusu çektirip koydum ve sırtına soğuk sıkım çörek otu yağı ile masaj yapıp sürttüm ayak altına da doğal nefes açıcı Krem surdum