Kızlar bebekliğinden beri yabancılık seçme huyu yok ve evimize gelen birinle hemen oynar tutar elinden odasına götürür dışarı çıkalım birileri ile hemen güler elini tutar falan bu durum normal mi ya elbette ağlamasın yabancılık seçmesin ama ne bilim bilemedim