Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük oldu. Kırkı çıkınca düzene girer dedikleri bebeğim kırkı çıktığından beri o kadar uykuya direniyor ki bütün günüm çocuk uyutmakla geçiyor. Önce ayakta sallıcaksın uyumaz biraz mayışır sonra kucağına al dolaştır yada pışpışla sonra beşiğe koy salla salla salla saatler geçer sonra acıkır beşikten al emdir tam daldı derken uykuyu alıp kalkıyor zaten. Durcağı en fazla yarım saat sonra mızmızlığa başlar hadi sar baştan bi daha uyut yıldım artık yıldımmm günde 30 kere uyutmaya çalışıyorum belkide 😭😭😭 bi bebek neden bu kadar zor uyur yaa 😒😒😒