ikikizannesi o dönemde öyle oluyor, kucakta iken bence göz kasları tam gelişmediği için doğrudan karşıya bakıp gözlerini sabitleyemiyor. Hatta burada birçok posta yorum yapıp sormuştum ben de, normalde yatarken gözüme bakan iletişim kuran bebeğim kucağıma alınca hep tavana bakıyor bana bakmıyor diye. Ama çok normal, zamanla bakışları göz hizasına iniyor.