Woman35 Kızlar 4 aylık bebekler için oyuncak önerir misiniz ? Siz neler kullandınız ? Bi de özellikle çıngırak istiyorum nasıl bi çıngırak almalıyım nelere dikkat etmeliyim ? internetten baktığımda +3 ay falan yazıyodu aya göre mi var çıngıraklar ?
Melesss Woman35 ilk çıngırak setim diye bir set var o çok güzel ona bakabilirsiniz. Hışırtılı kitap ve diş kaşıyıcılar bu dönemin en iyi oyuncakları. Bir de dokun hisset kitapları aldım ben. Doktorumuz her şeye dokundur dedi yolda ağaç görsen ağaca dokundur elini dedi
saresmami Woman35 https://ty.gl/azjg5midar https://ty.gl/gssmzbz5fs https://ty.gl/0e5r2qvvoh https://ty.gl/eml3mhacos Kizim 4 ay 19 günlük, bunlara bayiliyor. Hele ki dis kasiyici muzu elinden hic düsürmüyor okadar cok seviyor ki … Masalci fil de cok ilgisini cekiyor. Hepsink gönülden tavsiye ederim. muz ve fili trendyolda. Digerlerini ebebek veya civilden bakabilirsin orda daha uygun oluyor.
Woman35 Melesss diş kaşıyıcının ne gibi faydası var bu dönemde ? Dişler çıkarken kullanılır diye biliyorum ama yanlış biliyorum sanırım
Evli_Mutlu_Bebelii Biz diş kaşıyıcılı olan çıngıraklar var ondan kullandık 4 aylık bebek ağzı ve dili ile keşfetmeye başlar herşeyi alacağınız şey buna yönelik olmalı. ve hala da kullanıyoruz ağzımıza alıyoruz ses çıkarınca da hoşumuza gidiyo
Melesss Woman35 oyuncak sormuşsunuz söyledim. Fayda mı aradınız? Yalnız herkes diş kaşıyıcı demiş kimsede fayda aramamışsınız ?
Woman35 saresmami çok teşekkür ederim çok sağolun yarın civile gidicektim zaten alırım diğerlerinide trendyoldan aipariş veririm 🙏🤗🤗
saresmami Woman35 benim basima öyle bisey gelmedi 2 ayliktan beri kullaniyoruz😅 ama sanmiyorum acilcagini ☺️
Woman35 Melesss siz daha açıklayıcı yazmışsınız bilginize güvenerek sormak istedim. Ne bu kaba sabalık anlamadım ? Kötü bişey sorduğumu asla düşünmüyorum