Kızım 3buçuk yaşında. Ve bir kardeşi olmalı mı kendi içimde bunun kararını veremiyorum. Benim gibi kararsız olup yapmaya ya da yapmamaya karar vermiş olanlar var mı? Nasıl karar verdiniz? Aslında kardeşi olsun istiyorum ama tabiiki tek cocuk olarak daha iyi bakılır. Ama sonra biz ölüp gidince ne yapacak dıyorum böyle bir dünyada tek başına:(