Kızım üç yaşında bir yaşından beri çok güzel konuşuyor erken yürüdü erken konuştu birazda hareketli bi çocuk sürekli göz teması kurarak konuşmaya da dikkat ederim ama bu arada farkediyordum benimle konuşurken hep başka yere bakıyor bana bakarak anlat dediğimde bakıyor ama bu bir sorun mu sizce ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım çok da zeki bi çocuk gören herkes öyle diyor bunun dışında bi sorun görmedim ama yine de tedirgin oldum huymu edindi acaba başka yere bakmayı bilemiyorum