okuyananne222 Theanaaa düz kafa yastığı toparlamaz bu arada. Kafa şekillendiriciyi bir şekilde düzenli kullanmaya çalış. geç olmadan
cemre_-34 Theanaaa ben doğduğundan beri yüz üstü yatırdım genelde bir sknti olmadı smn şuan 3.5 aylık daha iyi yatar ve bebeklerin en sevdiği pozisyondur yüzüstü yapmak