Lace-002 Arkadaşımın kızı da hem kolik hem aksi Bi bebekmiş şimdi 2,5 yaşında bence yine mızmız ve aksi bir kız Ama Allah var çok iyi yetiştiriyorlar. Kırkı çıkana kadar ev ahalisini bir gram uyutmamış. Çarşaflarla 7 saat salladıkları olmuş. Bir kez misafirliğe gitmiş burnundan gelmiş gözü kimseyi görememiş ikram edilen şeyleri gözü görmemiş bile bırak yemeyi hiç dışarı çıkmamış sonrasında. Birazda genetik galiba ya arkadaşımın da bebekliği öyleymiş mesela