Merhaba hanımlar bebeğim 2 aylık 3 4 gündür düzgün uyku uyumuyor uyuduğunda da 15 dk dalıp ağlayarak uyanıyor ve sürekli ıkıldıyor anne sütü ve mama kullanıyorum kabızlık sorunumuz hep vardı ama doktor 5 günden sonra kabız sayılıyor dedi 3 gündür kaka yapmiyor bu yüzden mıdır ya da bir yeri ağrıyor olabilir mi sizce ne yapmalıyız ? Çığlık atarak uyanıyor bugün toplasan 2 saat anca uyumuştur asla sallamıyordum kendiliğinden uyuyan bir bebekti 3 gündür sallıyorum artık bugünde yeter ki uyusun diye ayağımda sallamaya başladım tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum