Canım ellerini emerse sorun yok bi kac parmağını emersede elleme ama baş parmağını emmesi alışkanlk olarak kalıyomus benim kızım 2aylıkken basladı 6 aylık oldu anca bıraktı engellemeye calısma zaten ne yapsan olmuyo ben cok denedim ona alısmaya bak benimkide uykusu gelince emer oyle uyurdu emzik almadi hic bi zaman sonra benimde isime gelmeye basladi hemen uyuyuveriyodu sonra nasil olduysa dis cikartcağmz icin olsa gerek damakları acıyınca zaman sonra kendi bıraktı cok sükür simdi emmiyo burda bende post acmistim bi arkadas bana disleri cıkınca bırakır canı acır demisti bizimki cıkarmadan bıraktı bi iki ay daha sabret belki bırakr seninde ilk zamanlar cok sinir bozucu ama sonra ne yaparsan yap bebekler hep galip geliyo ☺️